Mamina suknja iz '80 je jedan od mojih omiljenih stvari. Srećom, imam identične mere kao ona u tom periodu. Kvalitet garderobe je daleko bio kvalitetniji i većina tih materijala više ne može da se kupi, zato se već godinama "snabdevam" maminim starim stvarima. Kada sam bila mladja, potpuno sam ih prepravljala tj od suknje pravila kratke haljine ili od košulja pravila suknje. Neke od njih bih vrlo rado vratila u prvobitno stanje i sada nosila. Ali, ima stvari, kao što je ova suknja, koje nisam prepravljala (ili što bi moja mama rekla- uništavala :)). 
Spoj suknje iz mojih omiljenih '80-ih i trendi sandala iz 2016. godine za mene nosi posebnu čar. 
Ukoliko do sada niste bacili pogled na mamin ormar, obavezno to uradite. Prvo mamu ubedite da ona to više nikada neće nositi, a onda skraćujte, seckajte, sužavajte i uživajte u kvalitetu i kroju koji naše generacije nikada neće imati u buticima (bar ne po cenama  za prosečnog kupca).
Do sledećeg posta,
D.





" U Sunce podižeš ruku: to senka pada
Ulevo prah tek slegnut. S desne se ruke već sliva
Slomljen luk senke još jedne. U tupe makaze hlada
Uhvaćen je tvoj lik dok prava pesma pliva
Niz vodu dirnuta vlatima u strmom podnožju grada.
Zoveš u pomoć pticu što neumorno rije
Kroz meku kocku vazduha već plavu od šupljine.
Ptica ti baci senku senka ti usta pokrije"
S. Raičković




midi skirt-vintage. top-H&M, sandals-Zara